Smutno šedá jeseň

Tento rok to nejak nevyšlo. A táto jeseň je nepodarok priam až ukážkový. Nechcem vedieť aké to majú v Londýne. Pomaly zahnívajúce lístie smutne leží pod stromami, kam spadlo náhle zo dna na deň, a ako na znak útechy ho hladia nie zrovna často ustávajúce dažďové kvapky, či snehovo sa tváriaca voda. Je to šedomodro nepríjemné obdobie tlačiace svoju pokazenú náladu až do morku kostí. Predtým ako všetko upadne do zimného spánku. Ak vôbec nejaký príde.
A človek sa učí. Nielen sťahovať usedený zadok niekde na škole. Že na tomto svete nie je zas až tak sám ako si myslel, a že ruku a miesto pri čaji (pive, kofole, etc) mu hreje niekto ďaľší, kto tu nie je len tak na 3 minúty. Zvykám si. Pomaly. Aj keď to nie je úplne zadarmo. A občas lietajú aj imaginárne taniere no reálne facky z mojej strany. I keď na ne vlastne neni ani dôvod. Náš vzťah by sa vlastne dal označiť za úplne geniálne pohodový. Keby sme si neboli tak strašne podobní a tak strašené zaťaté telce. A on miništrant. Nie, že by mi to nejak prevratne vadilo. To čomu sa najviac vyhýbame, to nás nakoniec dobehne. Ach tak neskutočne pravdivé. Hlavne pri smutnej bilancii dvaja chlapi - dvaja miništranti. Moja povesť je v pytli .... ako keby niekedy na nejakej vôbec záležalo. Ale učím sa. Snažím sa, bojujem, i keď mi miestami tiká v oku a najradšej by som uletela niekam preč. Z princípu. Ale také veci idú proste bokom. Za určitých okolností. A strach treba prekonávať, všakže. Stálo to veľa hlúpo detinského prehovárania a odhovárania a odhánania, no on sa nedal. A ty sa do toho pleť! Smutno škaredá jeseň! A eštie aj tie hlúpe antibiotiká! Gumička stojí síce za 3 éčka, ale aj keby to bolo zadarmo tak je to na dve veci (i keď mnohým by to určite výrazne pomohlo )... Smej sa mi do tváre ty škaredý výjav v mojej hlave. V novej posteli sa také veci ignorujú lepšie a v novej izbe kde sa na mňa usmievajú všetky moje veci...
bude dobre....

Komentáre

  1. hmm, neviem ci to niekoho zaujma, ale tu v Anglicku par desiatok kilakov od Londyna je vcelku pekna jesen, dokonca ani tolko neleje. len tym, ze tu nie je les, tak ani nevonia :( chyba mi vona jesene...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. verca wow tak sa to povestne londynske pocasie presunulo k nam. a je tu tak divno ze nevonia ani tato jesen. niekedy podvecer len smutno smrdi od kurenia...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no, mozno by som to mala vzat spat, kedze sa vraj tento vikend chysta najvacsia burka tejto jesene. bicyklovanie v dazdi ftw yay :/
    ad kurenie: svojim sposobom pre mna aj vona dymu patri do tej celkovej jesennej vone, spolu s mokrym listim a dazdom a cojaviem cim vsetkym este, z coho ta jedna z najkrajsich voni na svete pozostava...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára