Crunchy stuff

Crunchy stuff je nová mladá dizajnérska značka môjho kamaráta Adama Belisa. A zaujala.



Adama poznám už dlhšiu dobu,a to najmä vďaka jeho stránke na deviantarte. Mám rada jeho vektorové grafiky.
Black.
Jeho veci sa vyznačujú originalitou a svojským štýlom, podľa ktorého ľahko spoznáte Adamove práce. Na škodu to veru nie je.


Pre mňa najväčším prekvapením je určite Indiánka a považujem ju za jednu z najlepších vecí, ktoré som doteraz od neho videla. Samozrejme som neodolala a objednala si ju. Začínajúce a hlavne kvalitné značky treba podporiť. A ešte pri takejto krásavici? Nebolo o čom.
Jednoduché čierne línie na bielom tričku. Biele tričká zásadne nenosím, ale sú veci, pri ktorých sa určite oplatí urobiť výnimku. A práve toto je jedna z tých vecí.

Som naozaj zvedavá na budúci vývoj tejto značky, ale ako poznám Adama určite bude mať čím prekvapiť a nezostane to len pri tričkách. Videla som do detailov prepracované tablo, ktoré robil pre minuloročnú oktávu a naozaj stálo za to. Keby ho nepokazila tlačiareň.
Určite odporúčam skočit na jeho Deviantart, poprípade sa zastavit na BLOGU . Crunchy stuff má stránku facebooku, kde je možné vidieť viac tričiek. Držím mu palce!

Komentáre