Máš moje srdce

Vymodelovať model ľudského srdca. To bol čisto hec, nápad, battle s mojou milovanou Savi3, ktorá vymodelovala potrat. Mať srdce vo flaške. Ešte aj ten štupel som si musela vystrúhať z veľkého. Ale! Podarilo sa!
Vznikli srdcia 3. Dvojcentimetrové, centimetrové a úplne maličké trojmilimetrové. Všetko podľa modelu srdca... nie skutočného, ale požičaného z kabinetu biológie na víkend. To centimetrové, ktoré vyzeralo najlepšie a zmestilo sa, som zaliala lakom na nechty. Čo bola osudová chyba. Lak nie len, že nezaschol ako mal, ale mi aj pekne krásne upečené srdiečko rozožral trošička.


Ale v konečnom dôsledku som snjám spokojná.

 A hrdo ho nosím na krku. Mám svoje srdce vo fľaške a ešte sa aj rozpadá. Myslím, že ten rozpad má správnu symboliku, tak sa poďme tváriť, že to tak malo byť.

Komentáre

  1. Dakujem ^^ ah keby mam take flasticky tak toho spravim aj viac , len som mala iba jednu o.O

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tyjo! jsem tak ráda, že jsem narazila na tak skvělý blog! uchvátila jsi mě.)

    tenhle nápad je úplně, úplně úplně geniální, nemůžu se na to vynadívat.))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeej vieš, že len prednedávnom som objavila aj ja tvoj blog a strašne som sa zadívala do tvojich fotiek a kresieb. Sú to presne také tie čriepky, náladôskty , ktoré milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára