It's weird.

Nu čo napísať, aby to nevyznelo ako záchvat sebaľútosti a v modernej zmrndačenej dobe ako prejav nejakého pofidérneho EMO zrútenia, keďže táto škatuľkovosť sa začala už používať asi na každý prejav negatívnej nálady u adolescetného človeka, pravda. Hlavne ak to pretrváva dlhšie ako 2,5 sekundy. Samozrejme žijeme v modernom svete, kde je všetko ideálne matertialistické lésklé nalinkovane a hlavne permanentne šťastné. Sme súčasť Západnej Európy (s východnou minulosťou)!! Podpokličkovými vecami sa predsa nebudeme zaoberať. Nebojte sa geografiu ešte ovládam, takže áno, viem čo píšem.
Ale späť k tomu, čo som chcela, áno chcela som vytiahnuť na svetlo všetkýmisledovaného internetu , kde ťa malý brat neustále vidí, aj áno práve teraz minimálne traja, svoju surrealisticku pokrútenú mysel, aby som už konečne mohla kludne spávať, pretože ma už  vážne nebaví budiť sa v epileptických kŕčoch s tým, že mnou dosť nezastaviteľne klepe. Prosím, už žiadnych imaginárnych kamarátov mojim smerom! Hlavne nie v noci, potme, v mojej hlave. Nie je to práve najlepšie pre zdravý spánok, viete. A občas by sa zišiel aj ten. Kebych si aspoň tak pamatala, čo ma väčne máta i keď to čo si pamätám, nie je práve najšťastnejšia voľba, ktorou by sa človek znajúci faktu, že by potom skončil ležiaci niekde na mäkkej postieľke psychiatra, chválil. Človek si nenavyberá veru, ani tak dobre , ani onak. Poznanie vždy neznamená výhru. Vlastne kedy aj znamenalo. Hlavne poznanie vlastnej šedobielej  vlnkovanej mysle. Aj keď sa vám všakovaké múdro životučiace knižky snažia nahovoriť opak.
Aj keď myslím, že požadovaný efekt sa po týchto žvástoch nedostaví. Tak teda pokračovanie nabudúce.

Komentáre

  1. chce to klid. nic jiného podle mě ani nikdo vymyslet nemůže. podzimní sluníčko, šumění listů v lese, samotu a klid. ne ticho, ale hudbu všeho okolního, pokud to není mhd a skřípění brzd či slova hloupých kolemjdoucích.
    - máte taky příští týden volno? -
    emostavy... jsou zlé a všechno bude jednou dobré, myslím si naivně a pořád. přišla jsem na to, že emostavy /u mě/ souvisí převážně s muži, případně s dobrými přáteli. a pak se dostavují při nedostatku spánku a přílišných věcí k udělání.
    klid a neuhnat se. zdraví, mysleme na naše zdraví.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára