Soaparty

Nie, žeby som nebola v poriadku, ale keď tie mydlá vyzerajú tak LÁKAVO, že jednoducho neviem odolať. Mojím novým objavom je Soaparty. Pod značkou Soaparty sa nachádza mladá Izraelčanka, ktorú výrobu mydiel naučila jej mama. (aj ja chcem niekoho , kto ma naučí robiť takéto veci!) Ceny aj poštovné z Izraela je velice priaznivé. V prepočte vychádza okolo 3eur na kus napríklad takého to nanuku.
Soap pop - popsicle soap: No NEZAMILUJTE sa do mydla, ktoré vyzerá ako chutný ovocný nanuk práve vytiahnutý z mrazničky u starej mamy. A ešte aj s mašličkou! Spodok je vždy vanilkovo čokoládovy a vyrába sa v roznych farebných prevedeniach.

Ďaľšou pochúťkou sú úžasné keksíkové mydielka, ktorú su dokonca aj nahryznuté. Ako keby som to po mne zostalo.
Oreo cookies soap: S pravou horkou čokoládou. Sú veci, ktorým sa nedá odolať.

Cupcake soap: Je veľké mydlo akejkoľvek farby vás len napadne vyzerajúce ako skutočný cupcake. Ach!

Cute soap cookies: Neviem kam skôr sa mám pozerať, ktoré si vybrať, ktoré je to najchutnejšie. Predáva sa po pároch

Ale rovnako ako tieto chutné mydielka som si zamilovala aj tie s retro Space invadermi.
Space invaders retro soap

Alebo robotmi

Určite stojí za zhliadnutie a spustenie aspoň jednej slinky nad týmito mydielkami.

Komentáre