Zas a znova

Chcela by som to tu poňať tak viac od začiatku. Skúškové sa lenivými krokmi blíži ku koncu, tak dúfam, že sa mi cez leto nájde čas aj na nejaké to tvorenie. A vrámci toho tvorenia by som to tu rada znova oživila. Možno aj v trochu inom duchu ako to bolo predtým. Vonku v záhradke mi pomaly ale isto dozrieva hrach a papriky rastú čo im slnko a dážď dovolí. A ja som si zase na druhej strane dovolila tento rok trocha zaexperimentovať so záhradničením. Viete bylinky, rajčiny, papriky, špenát a iné dobroty. Dúfam, že to tu pôjde už len k lepšiemu a lepšiemu.

Želám príjemne strávenú slnečnú sobotu. :)
My ideme na čerešne.

Well

Komentáre

  1. Hello
    I adore this writing. You definitely know how to bring an issue to light and make it important.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára