Kawaii monthly december 2013

Tak predsa len po dlhej dobe niečo pridávam. Viem, moja mesačná výzva dopadla.... nuž dopadla ako všetko o čo sa pomerne často pokúsim. Eh, tak nič.


Ale predsalen musím niečo napísať. 30.teho decembra to konečene prišlo! Prvý pokusne objednaný balíček od kawaii monthly. Čakala som, že bude novembrový? Alebo dokonca októbrový? Neviem. Pretože balíček vychádza koncom mesiaca, ale trvá mu ďalší mesiac kým dorazí až k nám na Slovensko. A tento bol prekvapivo decembrový s Novoročnou tématikou. Teraz neviem veru, či sa ten prvý stratil, alebo to bolo naozaj myslené takto, lebo už si medzi tým ako som ho objednala a prišiel mi už stiahlo sumu aj za ďalší balíček.

No v skratke, aby som vám predstavila čo Kawaii monthly vlastne je. Je to krabička/taška/prekvapenie, ktore si môžete predplatiť a každý mesiac vám bude chodiť 5 chutných (kawaii ) vecí priamo z Japonska. No po všeliakých Ladyboxoch mi nedalo neskúsiť to.

Ako som už spomínala decembrový balíček bol viac Novoročný, i keď som skôr čakala niečo vianočno romantické. Viete, Štedrý deň sa v Japonsku oslavuje o dosť inak než u nás a je to niečo ako druhý Valentín (dúfam, že sa v tomto nemýlim).
Krabička obsahovala maličký diár na rok 2014, sadu malinkých obáločiek na novoročné priania. , kuru kuru cake shop (ako sprievodný letáčik oznamuje kuru kuru znamená zabaliť a je to želé sladkosť, ako vidíte už je otvorená, neodlala som a skôr ako som veci stihla nafotiť, tak som ju otvorila a zjedla -_-" ) , tradičné tabi ponožky a puku rybičkovú formu.


Diár je maličký, akurát tak do ruky, má 3 spôsoby plánovania a obsahuje aj mapu metra. Predpokladám Tokijského. V popise píšu, že maličké symboly pod každým dátumom popisujú, aký šťastný ten deň bude. Škoda, že im nerozumiem. Ale mám v pláne ho povenovať ďalej.

Obálky na priania a maličké darčeky. Uvidíme, pokúsim sa nájsť spôsob ich využitia.

Tradičné tabi ponožky. Ako vidíte v originálnej verzii sú naozaj maličké, až mi to prišlo z prvého momentu ľúto, pretože mám pomerne veľkú nohu aj na európanku. Ale podarilo sa! Natiahla som ich na európsku 42! Síce to vyzerá trocha divne, ale to vôbec nevadí! :D

A na koniec silikónová forma v tvare rybky. Môžu sa v nej robiť ryžové koláčiky, želé a podľa všetkého aj piecť. Ňuňu.


Ako bonus fotky kuru kuru želé. Trochu sme s tým s priateľom bojovali a je to nafotené len telefónom.




Ale v pohode sa dali zjesť a chutili ako naše gumenné cukríky. :D Len to zamotávanie nejak nechcelo držať na mieste poďla obrázka.

Komentáre

  1. Takže bude ešte jeden Kawaii monthly, keď si ho už tak trochu omylom zaplatila? :D

    Aj ja na d ním strááášne uvažujem, ale čo ja viem... Až také úžasné to nie je, hoci zasa ani až také zlé - či už podľa tvojej alebo iných recenzií... Ale asi si ho tiež doprajem, keď budem mať kopu prachov (čo je dosť otázne, kedy to bude :D), aby som potom nemusela zúfať, že vychytám niečo zlé, nedobré! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vlastne by mali prísť ešte dva -_-" lebo som to zabudla vypnúť. Teda ak sa jeden cestou nestratil...
      Ale priznám sa, čakala som niečo lepšejšie

      Odstrániť

Zverejnenie komentára