Sĺubujem , že...

...sa budem starať o všetky svoje zvieratká poriadnejšie ako doteraz (hlavne o tie viac nohé),
...si vytvorím portfólio obrázkov ,
...začnem viac makať na svojich kreslených veciach,
...že sa pokúsim dostať aspoň na jednu VŠ so zameraním na výtvarný odbor ( aj keby to znamenalo čítania v kostole (nie nestáva sa zo mňa kresťan) ),
...môj dom , bude môj hrad a bude tak patrične vyzerať,
...zavolám tam!(všade kam mám) ,
...sa zamyslím sa a zlepším svoj vzťah so svojím chlapom,
...sa začnem znova aktívne venovať matematike a fyzike,
....budem sama sebou a nebude ma to srať,
....si nenechám pindať do života
....to zvládnem
...budem viac a lepšie kresliť, fotiť, písať, modelovať, tvoriť, vymýšľať a existovať
...budem viac s tými, ktorých mám rada, či sa to niekomu páči alebo nie

A viac ma zatiaľ nenapadá. A nemá to nič spoločné z Vianocami ani s ničím iným, len som sa proste nasrala na seba...

Komentáre