U šikovných rúk

Tentokrát to nebolo zbežné prehrabovanie sa na Etsy, ale na našom slovenskom Sashe. Slečna/pani (neviem) vyrába mydlá a balzamy, ktoré mám chuť zjesť už len od pohľadu. (Neviem prečo som vždy mala chuť jesť mydlá a peny do kúpeľa o.O) Jednoducho, tieto veci , vyzerajú skôr ako lahodné cukrovinky než kozmetické výrobky.
 Malé jahodové pokušenie, vyzerá naozaj pokušujúco. A ja silno uvažujem o jeho objednávke. Je síce ružové, ale pripomína mi jahodovú zmrlinu. Ach!

K jahodovému pokušeniu ma zaujalo aj toto.
Prírodný čokoládový balzam na pery. Čokoláda a balzam? Ach? Aj keď mne sa vždy podarí každý jeden balzam na pery stratiť. A môžem kupovať nový...
Jahodová romanca- telový peeling. Kozmetika na zjedenie. Pripomína mi to kúsky vodného melóna.

Obchodík ponúka aj materiál na domácu výrobu mydla, alebo balzamov. Pre mňa je to dosť lákavé. Vždy som si chcela niečo také vyskúšať a mala som obdiv k ľudom, ktorí takéto veci robili, ale nevedela som kde. Uvidím. Ale aj tak , stále to stojí za pozornosť.

Viac vecí na U šikovných rúk 

Komentáre